Książka Run To The Hills II Iron Maiden - Autoryzowana Biografia - Teksty/ Przekłady, Mike Wall i Dave Ling


 Książka Run To The Hills II Iron Maiden - Autoryzowana Biografia - Teksty/ Przekłady, Mike Wall i Dave Ling

Myślę, że nie ja jeden oczekiwałem z niecierpliwością uzupełnienia do pierwszej części biografii Iron Maiden. Szukałem informacji gdzie się dało. W końcu pojawiły się takowe, że można ją już nabywać poprzez sklepy Internetowe. Godnym podziwu refleksem okazał się Polski wydawca - Kangra - bo już w grudniu ('01) na półki księgarń i co lepszych sklepów muzycznych (hello All!!!) trawiło polsko języczne tłumaczenie.

Uzupełnieniem są tylko dwa nowe rozdziały. W zasadzie tak sobie teraz myślę co tu było do pisania i na co ja tak czekałem skoro wszystkie wydarzenia można śledzić na bieżąco, a choćby właśnie dzięki Internetowi. Oczywiście każdy fan Ironów domyśla się, że najpierw przeczytać można o odejściu Blaze i powrocie Bruce i Adriana, a potem już o pracy nad Brave New World i światowej trasie.

Moje osobiste odczucia co do treści tych rozdziałów są mieszane. Nie ma tu jasnego wytłumaczenia dlaczego postanowiono rozstać się z Blazem, tylko jakieś stwierdzenia typu poczekamy aż on się pierwszy o tym wypowie. Druga sprawa to nie ustające zapewnienia, że zejście się w najsłynniejszym składzie nie jest dla kasy. Każdy fan dobrze o tym wie Panowie! A choćby nawet to i tak sprawiliście tym (zejściem) wiele radości nam (płyta!, koncerty!!!). Czy zatem warto kusić się na zakup tej książki? Odpowiem - warto. Dlaczego? Bo jest tu szczegółowa dyskografia (płyty, single, VHS, DVD) oraz co najważniejsze - wszystkie teksty i ich tłumaczenia. I właśnie to największy plus drugiej części, w 100% rekompensujący zakup biografii.
___
Tekst archiwalny z 2002,
książka Run To The Hills II Iron Maiden – Autoryzowana Biografia – Teksty/ Przekłady; autorzy: Mike Wall i Dave Ling; wydawca: Kagra, Poznań, 2001

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz