Koncert Iron Maiden, Dirty Deeds - 20.06.2000, Katowice, Spodek

Koncert Iron Maiden, Dirty Deeds - 20.06.2000, Katowice, Spodek
Kolejny koncert spełnionych szczenięcych marzeń!! Dirty Deeds mnie osobiście bardziej zmęczył, niż rozgrzał. Ale najważniejsze nadeszło wraz z The Wicker Man. Iron Maiden to zespół, któremu absolutnie nie można zarzucić odcinania kuponów. W repertuarze występu znalazła się większa część nowej płyty - Brave New World (mi.in. Ghost Of The Navigator, Blood Brothers). A hity? Jeśli chodzi o mnie to zabrakło mi tylko Run To The Hills, ale nie można mieć wszystkiego. Show pod każdym względem bardzo dobre. Nagłośnienie, efekty, światła... No i szóstka zadowolonych muzyków. W końcu wszystko jest tak jak należy, za mikrofonem Bruce, miejsce na trzecią gitarę (Adrian Smith). Radość i energia. Dla mnie radość spotęgowana podwójnie - to pierwszy koncert na którym dane mi było być u boku najdroższej memu sercu osobie. Wspaniały wieczór!
___
Tekst archiwalny z 2000

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz