Cierpliwe święta Rodziny

Wczoraj aż podskoczyłem kiedy na profilmu MySpace zespołu Corruption zobaczyłem daty przyszłorocznej trasy koncertowej! Dziś wszystko potwierdzone na portalach muzycznych.

Bourbon River Re-Creation Tour 2010 obejmie dwanaście miast w tym Katowice (11 marca) i, co było już wiadome od pewnego czasu, Bielsko Białą (13 marca). Jak wszystko dobrze się ułoży to zaliczymy dwa sety, w tym sobotni w Bielsku, miejmy nadzieje, że w doborowym towarzystwie. Z ekipą Anioła na scenie zaprezentują się Carnal i Lostbone.
Jak na razie to więcej informacji o koncertach niż o płycie, która ma być podczas nich promowana – Bourbon River Bank. Kto wydawcą? Kiedy premiera? Cierpliwie czekać trzeba. No to czekamy.
Święta. Idąc dziś do fryzjera szukałem nazwy, jakby nie patrzeć alternatywnej. Ile religijności, a ile miłości? Stwierdziłem, że najbardziej uniwersalna nazwa – Święta Rodziny. Jakoś tak naturalnie wyszło tego roku u nas, że prezenty wpadają nam w ręce od kilku dni. Chwalić się będę później. Fajne to, bo jutro te kolorowe torby nie przyćmią najważniejszego, tego, co określiłem w mojej nazwie tych świąt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz